Efektivo

Nowości w wersji 1.2.36

Ta wersja jest wyjątkowo ważna, ponieważ większość zmian powstało w bezpośredniej odpowiedzi na zgłoszone cenne sugestie i potrzeby komorników.

Chcemy, żeby nasze narzędzie nie tylko spełniało Twoje oczekiwania, ale również wyprzedzało je, dlatego oczywiście w tej wersji znajdziecie również usprawnienia, które zainicjowaliśmy sami. 

Moduł EKW

  • Przygotowanie odpowiedzi z EKW do wysyłki PUH. 

Aby usprawnić proces wysyłki PUH, przygotowujemy odpowiedzi z EKW tak, by spełniały wymagane parametry tj. dostosowujemy do formatu A4 oraz obracamy dokument do pionu. Dzięki zmianie nie musisz już przerywać procesu wysyłki przejściem do innej aplikacji tylko po to, aby sformatować plik.  

ekran_moduł_EKW

Eksporter Czynności

  • Numerowanie stron podczas eksportu.

Wprowadziliśmy możliwość ponumerowania stron pism i zwrotek podczas eksportu dokumentów. Dzięki temu nie musisz już numerować stron ręcznie długopisem po wydrukowaniu akt.

Moduł ZUS

  • Raport majątku do zajęcia. 

Stworzyliśmy kolejny raport, w którym otrzymujesz wygenerowany arkusz Excel, zawierający zidentyfikowanych nowe składniki majątku, tym razem na podstawie danych z ZUS. Jeżeli w bazie pojawią się nowe pozycje, moduł automatycznie weryfikuje, które z nich zostały już wcześniej zajęte, a Ty dostajesz informację, które składniki majątku należy zająć. To znacznie skraca czas potrzebny na obsługę sprawy. 

ekran_moduł_ZUS

Easy Job

  • Dodanie wpisu o właściwym dla sprawy Sądzie Rejonowym.

Easy Job dodaje w historii sprawy informacje o tym, jaki Sąd Rejonowy jest właściwy danej sprawie. To kolejne usprawnienie, żeby potrzebne Ci informacje były dokładne i aktualne.

Spinacz

  • Modyfikacje prezentaty.

Teraz masz możliwość skonfigurowania prezentaty poprzez wyłączenie niektórych jej części, np. sprawy lub daty. Do tej pory domyślnie ustawiona była data, teraz możesz ją zmienić samodzielnie na dowolną. Pozwala to na większą elastyczność w zarządzaniu dokumentami.

  • Wybór typu czynności

Dodaliśmy opcję wyboru, pod jaki typ czynności mają być podłączone importowane dokumenty. 

  • Większa kontrola nad dokumentami z biura podawczego.

Aby zoptymalizować analizę dokumentów, dodaliśmy funkcję ustawienia daty początkowej, od której mają być uwzględnione pisma znajdujące się w biurze podawczym. Funkcja jest szczególnie przydatna przy pierwszym uruchomieniu modułu.  

VRaporter

  • Raport KIR dla użytkowników Kancelarii Komornika. 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *