Wprowadziliśmy nową wersję Efektywnego Komornika 1.2.24.
Proponujemy wiele nowych funkcjonalności, które usprawniają i zwiększają komfort pracy w kancelarii. Prezentujemy najważniejsze ze zmian w poszczególnych modułach:
Moduł Wirtualny Asesor
- Akcja serwisowa – pewność w analizie dokumentów.
Umożliwiliśmy resetowanie nazw czynności e-US – Odpowiedź na WUD-1K w określonym przedziale czasowym. Dzięki temu możesz samodzielnie ponowić analizę przetworzonych już dokumentów, w przypadku dodania nowych funkcji badających te odpowiedzi lub jeśli podejrzewasz, że analiza nie wykonała się poprawnie.
- Badanie roku złożenia deklaracji w Analizie WUD-1K – automatyczna aktualizacja danych.
Dodaliśmy funkcję analizowania roku złożenia deklaracji PIT-11 oraz PIT-11A, co pozwala wyeliminować z procesu dodawania do majątku dłużnika tych pracodawców, u których już nie jest zatrudniony. Dzięki temu oszczędzasz czas i pieniądze, kierując pisma wyłącznie do właściwej strony.
- Analiza plików JPK – szybkie i automatyczne uzupełnienie danych (dla systemu Kancelaria Komornika).
Z myślą o użytkownikach pracujących z systemem Kancelaria Komornika, dodaliśmy funkcję analizującą dane z plików JPK w Analizie WUD-1K. Teraz system rozpozna kontrahentów dłużnika, uzupełni ich dane na podstawie danych z rejestru REGON Głównego Urzędu Statystycznego i wprowadzi do majątku dłużnika. Przypominamy o konieczności uzupełnienia klucza do GUS REGON API. W systemie zamieszczamy podpowiedź, jak go pozyskać.
- Nowa kolumna w raporcie Brak zapytań OGNIVO – łatwe rozpoznanie spraw przekazanych.
W wygenerowanym raporcie Brak zapytań OGNIVO wprowadziliśmy nową kolumnę Przekazana, która pozwala zidentyfikować, czy dana sprawa została przekazana do innego komornika lub administracji, czy jest to wszczęcie czy reegzekucja. Dzięki temu możesz łatwiej znaleźć sprawy przekazane, które często wymagają szczególnej uwagi ze względów proceduralnych.
Moduł VRaporter
- Wpisywanie wielu uczestników – większa elastyczność w generowaniu raportów.
Wprowadziliśmy możliwość wpisania kilku wierzycieli lub pełnomocników w ustawieniach raportowania. Nowa funkcja umożliwia generowanie raportu dla większej liczby pełnomocników lub wierzycieli. Wierzymy, że dodatkowe warunkowanie pomoże w lepszej organizacji pracy.
Moduł ZUS
- Obsługa odpowiedzi i rachunków ZUS dla kancelarii z zastępstwem – łatwiejsze zarządzanie wiadomościami.
Jeśli prowadzisz własną kancelarię oraz pełnisz zastępstwo w innej, otrzymujesz wszystkie wiadomości na jedno konto na platformie PUE-ZUS. Teraz, dzięki nowej funkcji filtracji, możesz w łatwy sposób oddzielić wiadomości dla każdej kancelarii osobno. Po ściągnięciu danych w jednej kancelarii, w polu Adresat masz możliwość wyboru kancelarii, w której prowadzisz zastępstwo i zapisania na dysk odpowiednich wiadomości skierowanych do niej.
Ekran Sprawy
- Widok raportu doręczeń – skuteczne dotarcie do dłużnika.
Dodaliśmy nową funkcję weryfikacji doręczeń do dłużnika w sprawie. Pozwala ona sprawdzić, na które adresy wysłano pisma do dłużnika oraz gdzie odbiera on korespondencję, a gdzie nie. Łatwo ocenisz, które adresy możesz pominąć, a gdzie jest większa szansa skutecznego doręczenia zawiadomienia – drogą listowną lub osobiście. Możesz ten adres od razu wpisać jako aktualny adres dłużnika. Dzięki temu zaoszczędzisz zasoby, czas i pieniądze poświęcone na nieudane próby dostarczenia pism.
- Nowe przyciski – wygoda użytkowania.
Dodaliśmy strzałki pozwalające na przeglądanie spraw jedna po drugiej. Zaoszczędzisz dużo czasu, a korzystanie z Ekranu Spraw będzie jeszcze bardziej intuicyjne i wygodne.
-
Podgląd skanów zwrotek w podglądzie pisma – wyczerpujące informacje za jednym kliknięciem.
Podgląd pisma na ekranie sprawy do tej pory pokazywał jedynie PDF z pismem stworzonym w sprawie. Teraz dodatkowo zostaną wyświetlone skany zwrotek dotyczących danego pisma. Dzięki temu uzyskasz pełne informacje już po jednym kliknięciu, co usprawni zarządzanie korespondencją i zapewni pełen obraz sytuacji.
Moduł Easy Job
- Uzupełnienie danych dłużnika na podstawie odpowiedzi z GUS – pełniejsze dane firm.
Rozbudowaliśmy moduł o nową funkcję, pozwalającą uzupełnić dane dłużników będących firmami na podstawie informacji uzyskanych z rejestru REGON GUS. Użytkownik wskazuje sprawy, w których chce uzupełnić dane, a system dodaje:
- nowe adresy, jeżeli różnią się od adresu głównego i adresów do korespondencji,
- lokalizację adresu głównego (gmina, powiat, województwo) pod warunkiem zgodności kodu pocztowego,
- numery telefonu i adresy e-mail,
- identyfikatory,
- datę likwidacji firmy.
Funkcja pozwala na szybkie zdobycie kompletnych informacji nt. firm bez potrzeby ręcznego pozyskiwania danych, ułatwiając Ci codzienną pracę. Przypominamy o konieczności uzupełnienia klucza GUS REGON API . W systemie zamieszczamy podpowiedź, jak go pozyskać.
Efektywny Komornik
- Podpowiadamy jak pozyskać klucz API – wygoda użytkowania.
Staramy się ułatwić Ci pracę, dlatego w modułach Wirtualny Asesor, ZUS oraz Easy Job dodaliśmy instrukcję z opisem jak wygenerować klucz API REGON bezpośrednio z portalu GUS. Będziesz mógł także sprawdzić, czy wpisany klucz jest poprawny.
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji. Zachęcamy do dzielenia się spostrzeżeniami i propozycjami dotyczącymi tych oraz przyszłych zmian na naszym forum sugestii: https://efektivolex.sugester.pl/forum.
Zawsze chętnie słuchamy uwag i potrzeb naszych klientów – z radością odpowiadamy na nie odpowiednimi rozwiązaniami.